Forum V!S 4FUN CLAN FORUM Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Downtime TS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum V!S 4FUN CLAN FORUM Strona Główna -> Dla Wszystkich!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MisiekBest
Site Admin



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Nie 12:46, 27 Lut 2011    Temat postu: Downtime TS

Hej.
Dzis od godz 13 do godz maksymalnie 20 ts bedzie niedostepny.
musze wreszcie zrobic 'maly' maintenance na maszynce a do tego potrzebuje polozyc wszystkie uslugi. Za utrudnienia przepraszam. W zastepstwie ogarnijcie sobie jakis publiczny ts albo telefonik w xfajer
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MisiekBest
Site Admin



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Nie 16:58, 27 Lut 2011    Temat postu:

ok wlaczone.
ktos chyba grzebal w konfiguracji
w tym celu zmienilem troche uprawnienia zeby nie kusilo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peczis
Prezydent



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 655
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:03, 27 Lut 2011    Temat postu:

A propo TS. Misiek sprawdź prawa Mruga No np. ja z raną Administratora, mogłem sam sobie przypisać rangę super administratora. A co najlepsze, ludzie, którzy mogą przenosić po kanałach, maja wyrąbane na rangi i mogli mnie przenosić mimo Super admina, oraz kikowac Kwadratowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MisiekBest
Site Admin



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Nie 19:43, 27 Lut 2011    Temat postu:

peczis napisał:
A propo TS. Misiek sprawdź prawa Mruga No np. ja z raną Administratora, mogłem sam sobie przypisać rangę super administratora. A co najlepsze, ludzie, którzy mogą przenosić po kanałach, maja wyrąbane na rangi i mogli mnie przenosić mimo Super admina, oraz kikowac Kwadratowy


to pierwsze wiem, moglem zrobic tylko przy wylaczeniu tesa... troche sie zeszlo ale skorzystalem z okazji juz sie tak nie da.
A co do reszty to spoko, w najblizszym czasie postaram sie to ogarnac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MisiekBest
Site Admin



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Nie 22:39, 27 Lut 2011    Temat postu:

powiem Ci, ze ts ma zjebane bebechy
nie moge odzyskac pelnych uprawnien sa wiec bede grzebal w konsoli i w bazie sqlite ale wymaga to kolejnego downtime'a wiec odkladam to na pozniej. Poki co to nadawanie uz grupy 'normal' powoduje to, ze ma mozliwosc kicka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peczis
Prezydent



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 655
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:11, 27 Lut 2011    Temat postu:

tak jak mówisz Mruga TS ma zjebane bebechy... xD
Powiem ci, że ja też przy tym siedziałem ostatnio i jak TS2 było zrozumiałe (tzn. chciało w pełni współpracować z twoimi myślami i komendami) tak TS3 jest chujowe Kwadratowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum V!S 4FUN CLAN FORUM Strona Główna -> Dla Wszystkich! Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island